Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzemoze kupujesz najmocniejszy ale z chinskich podrobek...mialem m.in. blacbirda, teraz mam r1 i litrowego fazera, wszystkie katowane, krecone do odciecia,wlacznie z regularnym dawaniem na kolo etc-wykonczenie np did zvmx2 w 10tys. nie jest mozliwe-moze za ciasno go miales zalozonego albo zlikwidowales uszczelnienia druciana szczotka.....
OdpowiedzZgadza się. Te najmocniejsze np. DID-y są nie do za....bania, wytrzymują rozciąganie bodaj kilku ton.
Odpowiedzkilu ton powiadasz a wiesz jaka siła sie wytwarza gdy wkreconony silnik na 10 tys obrtowo na minute ktoś nagle zaszplęgli ? wartości siły uderzenia chwilowej jaka się wytwarza będzie pod któraś tone jepni tak pare razy i masz po lancuchu , ale dobra niech będzie markowy didy sa mocne i wytrzymują relatywnie sporo ale jak to się ma do wału gdzie łańcuch taki did trzeba naciagac po srednia 2 tys km ostrej jazdy lub po jednym track Dayu ,w tym momencie o wale nawet niepamietamy wiec obłśuga łańcucha jest upierdliwa wporownaniu do wału i tyle i niema co nad tym się zastanwiac bo takie sa fakty dochodzi do tego co jakiś czas psikniecie łańcucha specjalnym preparatem ,oczywiście dla kogos taka obsluga to zabawa ale dla kogos może to być wk,fjajace
OdpowiedzNapisz do Hondy,albo Yamahy- może zrezygnują z łańcuchów i zamontują wały, mają jeszcze tydzień czasu...
Odpowiedz